Parte per una quête leggendaria di camminata cù u GR 20, celebratu cum'è una di l'esperienze di trekking più rinumate d'Europa. Straddendu i terreni ardui di a Corsica, una ghjuvella di u Mediterraniu è parte di a Francia, stu chjassu chjama à l'amatori di l'aria aperta è à l'admiratori di a natura di u mondu sanu.
U GR 20 si stende per un spettaculu'à respiru di 180 chilometri, tagliendu a Corsica in un percorsu diagonale da u nordu à u sudu. U viaghju scupre una varietà di maraviglie sceniche - da muntagne frastagliate è valle lussureggianti à creste ampie è boschi incantevoli. U GR 20 hè compostu da dui parti distinte: u segmentu di u nordu, rinumatu per i so paisagi di alta altitudine è ascensioni impegnative, è u segmentu di u sudu, chì hè apprezzatu per i sentieri più rilassati chì si snodanu attraversu a campagna serena.
Più ch'è una impresa fisica, u GR 20 offre un tuffu prufondu in u core di a cultura corsa. L'alloghji durante u caminu varieghjanu da rifugi semplici in muntagna à lodges accoglienti è ricchi di amenità, duve i trekker ponu gustà i sapori di i piatti lucali tradiziunali è incuntrà l'abitanti ospitali di l'isula.…