Scuprite u fascinu incantevule di Roma cù una visita à l'iconica Fontana di Trevi, un esempiu eccezziunale di a brillantezza barocca è un locu favuritu trà i turisti in u core vibrantu di Roma. Situata in u vivace quartieru di Trevi, sta fontana elaborata incanta numerosi visitatori cù a so bellezza arrestante è a so cunnessione emblematica à narrazioni romantiche. A fascinosa fontana hè stata compiuta in u 18u seculu, cù u geniu architetturale di Nicola Salvi daretu à u so designu, è presenta sculture maestose di Pietro Bracci, cumpresu l'imponente figura centrale di Oceanu, u diu mitologicu di u mare.
Cù una presenza imponente di 26 metri di altezza è chì si stende nantu à 49 metri di larghezza, a Fontana di Trevi domina fieramente a piccula Piazza di Trevi, creendu una dichjarazione visuale impattante. A so facciata, realizata in petra di travertinu luccicante, hè ornata da una varietà di figure è creature mitologiche, cumpresi cavalli chì parenu scappà da e prufundità di l'acqua, offrendu un spettaculu affascinante per tutti quelli chì a guardanu.
Sicondu una legenda populari, u gestu di lampà una muneta sopra à a spalla in a fontana pò garantì un viaghju futuru ritornu à Roma, mentre chì lampendu duie munete pò accendere e fiamme di l'amore, è trè munete si dice chì portanu à nozze. Sta usanza incantevule ùn solu aghjusta un elementu magicu à l'allure di a fontana ma sustene ancu cause caritative, postu chì e munete sò racolte periodicamente è donate.…