Fes, situata in u nordeste di u Maroccu, hè rinumata cum'è u core culturale è spirituale di a nazione. Stabilita in u 8u seculu, a cità hà una prufonda influenza storica visibile in a so architettura è l'arti tradiziunali. Fes hè segmentata in trè zone distinte: Fes el Bali, a sezione antica cunnisciuta per i so vicoli labirintici; Fes el Jdid, chì include u quartieru ghjudeu; è a Ville Nouvelle, una regione più nova sviluppata durante u regnu culuniale francese.
L'attrazioni chjave in Fes includenu a Madrasa di Bou Inania, una istituzione educativa islamica squisitamente ornata; a Tannaria Chouara, chì offre una panoramica nantu à e tecniche antiche di concia di a pelle, è u Bab Bou Jeloud, un portale turchinu accattivante chì porta à Fes el Bali.
Mentre chì u Palazzu Reale di Fes ùn hè micca accessibile à u publicu, e so grande porte sò una vista da vede. U Mellah, o quartieru Ghjudeu, ospita a storica Sinagoga Ibn Danan. Per viste panoramiche di a cità, u Borj Nord, una furtizza antica, hè u locu perfettu. L'Espluratori ponu estende a so scoperta à attrazioni vicine cume e rovine romane di Volubilis è a cità santa di Moulay Idriss Zerhoun per uttene ulteriori intuizioni culturali è storiche. E Tombe Merenid, situate ghjustu fora di Fes, offrenu ancu viste spettaculari, particularmente incantevuli à u tramontu.…