Di più nantu à Roma
A capitale di l'Italia, Roma, hè un scrignu pienu d'arte, storia, è cultura, chì offre una incredibile varietà di esperienze chì si sparghjenu quasi trè millennii. Frà i chjassi di ciottoli è e strade piene di vita, i resti di u putente Imperu Rumanu si svelanu attraversu reliquie eterni cum'è u Foru è u maestosu Colosseu, chì stanu cum'è testimunianze di l'antica supremazia di Roma.
U core di Roma hè ancu u centru di u Cattulicesimu: Città di u Vaticanu. Stu statu sovranu à l'internu di una cità ospita u Papa è una vasta cullezzione di capulavori artistichi. I Musei Vaticani attraghjenu cù i so corridoi adornati di sculture classiche, cumprese a rinumata "Laocoön è i so Figlioli," è e opere maestre rinascimentali truvate in e Stanze di Raffaello. A Cappella Sistina, cù u tettu affrescatu stupendu di Michelangelo, hè un centru di a storia di l'arte Rinascimentale.
Da ùn trascurà, u Pantheon, urigginariamente custruitu cum'è un tempiu rumanu è dopu cunvertitu in chjesa, vanta un oculus rimarchevuli chì pugnalava a cupola, aprendu a i celi. Per un'atmosfera vivace, a incantevule Piazza Navona, messa in risaltu da a Fontana di i Quattru Fiumi sculpita da Bernini, hè circondata da ristoranti è caffè invitanti.…