Situata in u core muntagnosu di a Corsica, a cità incantevule di Corte invita quelli incantati da una perfetta amalgama di splendore naturale è prufundità storica. Stu gioiellu muntagnolu idillicu offre una fuga serena per i viaghjatori à tuffassi in a bellezza allettante di i so paesaggi è a prufundità di u so patrimoniu. Circundatu da l'altezze maestose è a verdura lussureggiante di e valle, Corte si presenta cum'è una scelta esemplare per l'entusiasti di l'avventura chì sò desiderosi di cunnettà cù e vista impressionanti di a natura.
Iniziate a vostra scuperta di Corte cù una visita à a so citatella dominante, situata in altu nantu à una scogliera, chì offre viste panoramiche di a cità sottu è di e valle circundante di Restonica è Tavignano. Sta fortezza ùn hè micca solu un bastione di difesa, ma alberga ancu u Museu di Corsica, un tesoru di a storia di l'isula, chì porta u so passatu à a vita viva attraversu esposizioni affascinanti.
L'esplorazione cuntinueghja fora di e mura di a citatella, induve l'afficionados di a camminata ponu attraversà i sentieri chì portanu à a spettaculare Gola di Restonica. Stu meravigliu naturale hè punctuatu da piscine pristini è scogliere verticali, offrendu vedute degne di una cartolina à ogni volta. Per quelli chì cercanu una sfida più vigorosa, i cammini versu u Lavu Melo è u Lavu Capitello ricumpensanu l'intrepidi cù panorami di alta altitudine sempre più magnifici.…